jueves, 4 de junio de 2009

Balin azkenean!!

Aupa lagunok!!

Bidai luzea eta gero, azkenean iritsi naiz Balira. Londresen nere lagun baten etxean egin nuen lo eta atzo eguerdian London Heatrowetik atera eta gaur eguerdian iritsi naiz Bali-ra!! Eguraldi ederra dago, bero eta humedade asko baina se esta de PUTA MADREE!!! jajajaj!! Taxi bat artu eta hotelera abiatu naiz, gero HONDA automatico bat alokatu dut 14 egunetako ta lehenengo bainotxoa artu diat!! Egia esan, olatuak oso txarrak baina bueno kamisetakin eta ura bero bero!!Kuta beach hori ez da oso ona surfarentzat! Baina bueno zona de kontakto ta bixar ia olatu onen bila seguro!! Hemen atzaldeko 7:31 dira eta iada ilun dago. Laster ohera joango naiz bihar larroxa bat bezela egoteko!! 5:30 am diana!! Faltan botatzen nuen Balik eta bereziki Kutak duen usai honek!! Usai berezia da!!
http://www.skorookolo.szm.sk/in/images/Kuta%20beach%20(Bali).JPG

Hementze jarri dut Kuta beachen argazki bat internetetiuk aterata, ikusteko nolakoa den( argazkia ilunetzean da). Ba bueno, examinetan zaudeten guztioi SUERTE ASKO!! eta Lanean zaudetnoi, lan askoik ez in!!

Bueno besarkada bero bat eta muxu bat Kuta-tik!!!!!

P.s. LOTS OF PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYY TIMEEEEEEEEE!!!!! BARRELS AND PARTY!!!! hahahahaha

3 comentarios:

  1. Potxin!
    ondo hago eh???pozten nauk!ea zortea dakaken olatuekin. Egin kontaktu australiar asko ta holan ea joan gaitezken denboraldi luze bat pasatzera!!

    besarkada bat de tu pareja de pelota!

    babeskus forever!jajaja

    ResponderEliminar
  2. potxinnn!!!eres un beach closer in kuta!

    ResponderEliminar
  3. Deba y tu estas BUDO!!jajaja!! Nho nho gere!! Viene poco mar, esta bajando!! y asta la semana ke viene creo ke kasi no vamos a tener nada!! Kawen!! Hoy he estau en Kuta y buenas!! 1m-1.5m fun!! Bueno gente Trikamazi!!

    Sampai Jumpa!!

    ResponderEliminar